16.6.11

Water broke...

Selasa 14 Jun 2011...papa ajak ke Kajang...meeting ngan kengkawan kelab dier...tp dia kater klu aku x larat dier x pergi sebab riso in case ader aper2....klu aku ngan dier sekali senang...kesian nyer pasal aku gi...ok gak boleh makan kat luar...x yah masak dinner....cam beser jer...sembang2 pasal office otw ke kajang...15 minit jer...

Biler pai kat Metropoint kajang...kuar keter then aku pasan suar aku basah...byk tu...ehhh bang...naper basah ek...takkan basah sampai cenni...papa senang jer jwb...gi lar tepon mak tanyer...pulak...sebab anak ke3 kan...risau lark dia kuar tengah jalan nanti...so just papa just salam2 n hai hai ngan kengkawan dier yang excited gak...terus angkut budak2 yang dah syok main taman kat situ...singgah umah jap bawak turun baju yaya n danish terus gi umah nenek...sib jalan lengang sebab dah kul 10 malam....

Mak suh makan dulu...papa tgk lauk kari ikan...so dia kater seharusnyer makan dulu...dalam kul 11.00 pai hospital banting....


baring sambil tunggu nurse pasang CTG kat perut...


Kakak yang terpinga-pinga n diam jer tgk aper yang berlaku sambil nenek sembang2 kat meja ngan kawan dia yg shif malam...


We called this CTG but nurse tu bahasakan yang senang kat kiter haaa...sebelum balik gi buat 'gedek-gedek' tu dulu...


dari tingkap boleh nampak papa yang setia menanti sepanjang 1 hari aku warded...tu yg aku suker hospital banting ni...bukan waktu melawat pun boleh sembang2 n communicate ngan papa tepi tingkap tu jer sambil aku baring2 atas katil...heeeee.....klu tingkap belah saner lak tempat parking keter...so aku boleh nampak klu papa dah sampai n parking kat maner...

tu tgh sibuk melayan panggilan dari ofis pasal keje n kawan2 dier yg sik tanyer dah deliver ke belum....





With Love...

2 comments:

  1. wah.. msh smpt update nih. dasat.. dasat.. dh start contraction belom? brp cm dah? (ok skrg giliran i pulak yg tanya) ^__^

    ReplyDelete
  2. Semoga selamat melahirkan..nti dah start cuti bpantang jgan lupa upload pic baby..hihi
    smoga sumanya berjalan dengan lancar, diberikan kesihatan kepada ibu & baby. amin

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails