24.6.11

Sungguh saya terasa...

Minta maaf mood kurang ceria dalam entry ini. Saya tahu mungkin ada yang tidak suka dengan cara penulisan saya...cara saya meluahkan hati saya. Tapi sungguh...ini blog saya dan ini cara saya berblogging..saya tidak berblogging untuk mengexpose diri...ia hanya merupakan luahan hati dan memang diakui kebanyakan entry saya berbaur ceria... Tetapi kalau anda rasa sakit hati atau jealous dengan entry2 saya...saya minta maaf...bukan niat untuk menunjuk2 kebahagiaan atau keseronokan yang saya miliki tetapi sekadar ingin berkongsi dan hanya ini saja medium terbaik saya untuk mengimbau kembali memori2 yang saya lalui...

With Love...

1 comment:

  1. la.. nape begitu? i suka bc blog u. blog u ikhlas, menggambarkan exactly diri u yg happy go lucky, lovely wife & mom dan juga PA yg berdedikasi. u sbr tau, kita tak mampu nak puaskan hati semua orang. kita hanya manusia biasa. dan dia pun hanya manusia biasa. chill k!

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails