6.6.11

Thank you CC...

Kak Shalwati Aman Shah...cc aku yang baru balik mengerjakan umrah...seperti biasa biler part aku gi mengedar surat-surat yang bos aku dah minit kat cc...duk jap kat tempat dier amek nafas...dapatlar buah tangan yang mmg dia dah asingkan tuk aku...yang kecik tu air zam zam...tp tuk saper yang x seofis ngan dia cam aku ni...duk bilik asing...dia buh dalam bekas lain....kurma tu dia bagi 2...satu aku satu lagi bos...suker bos dapat walaupun anak sulung dier pun belum balik umrah lagi...umur baru 9 tahun tp ikut nenek n atuk dier (mertua bos) mengerjakan umrah.


Time buat entry ni...segala kacang n kismis dah habis masuk mulut tinggal kurma jer...


Dapat  beg ni juga...cantiknyer...boleh isi telekung....thank you cc... :)

With Love...

1 comment:

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails