24.6.11

Result 1st sem degree E-PJJ...

Hahaha...ceciter2...berdebo2 kan awok nak citer pasal result awok....aku memang jarang citer pasal study aku...ni rajin berentri pun sebab tgh cuti semester...klu tidak...memang bersawanglar blog aku ni tidak dihupdate...

Sepatutnya result kuar 2nd July tapi diawalkan ke 17 Jun 2011...hantar via emel...and mase nak cek emel pengganti tempat aku say sorry terbuka emel ni kat outlook pc aku...aku just cakap its ok...x dosa pun...haha...


Dup dap dup dap nak tengok pointer...hurmmm...walaupun x seperti yang diangan-angankan dan dimimpi2...bagi orang lain yang tengok pun diorang kater ok lar tu result...3 pointer haper...ye lar...tapi ni 1st  sem ma...next2 sem lagi susah...klu x target awal2 caner kan...papa pun says congrates gak...what says u? tapi bila difikir2kan balik betul jugak...ko tu dah lar buat E-PJJ...in english lark tu...keje lagi...jaga anak2 dan suami...kelas pun 5 kali jer satu semester dapat jumpa lecturer...yang lain belajar sendiri...preggy lark tu...erm...aper pun tahniah kat diri sendiri...keep it up k! risau jer kalau mood nak study hilang...banyak sem lagi ni...

With Love...

3 comments:

  1. tahniah k'fid! mudah2an maintain 3 pointer above pada masa2 mendatang walaupun bz serba-serbi. tahniah again!

    ReplyDelete
  2. ahaks..tq2...2 kali repeat tahniah ader makna tu...boss i pulak next sem dia suh target 3.4 lebih..InsyaAllah i will try my best...

    ReplyDelete
  3. kelas 5x je 1 sem. waw sikitnya. ini menimbulkan kesukaran ni. apa pun it's good dpt 3.00+ beserta komitment yg di pikul. good efforts. keep it up. family more important

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails