3.6.11

Law of Attraction

Korang percaya x ngan Undang-undang ni...hik hik...i mean the law of attraction...just nak citer...lunch petang Jumaat yang mulia ni aku duk depan pc jer melayari alam maya...suddenly kul 2.15 perut dah lapar balik...sempat gak lar post kes kelaparan aku kat wall FB...nak kuar beli goreng pisang or kuih2 ker dah nak habis waktu lunch kul 2.45...tambah pulak jem kaum-kaum Adam yang balik menunaikan solat Jumaat kat Masjid UKM tu...malas lark tu nak turun stat enjin keter ngan cuaca panas lagi...dah baper gelas air kosong aku telan dari tadi..aper pun xder kudap-kudapan yang boleh dikunyah kat bilik aku ni...haishhh...tahan jer lar pai kul 5 kang ko blah ar cepat-cepat...

2.45 petang...bos masuk...ader bungkusan di tangannyer and dia bukak depan aku....waaahhhh...teruja lagi...it's a food u know...dia beli air jambu ngan jambu fresh...2 set..satu tuk aku satu tuk dier...sebab segan kan...aku buat2 tanyer...ni aper ni...dia kater...sajer jer beli...haishhhh...cam tau2 kan aku lapar....x pernah dia beli2 mender ni (ek eleh, sape lar ko tuh)...ni first time lar ni...alamaakkk...thanx a lot lar boss....u save me from starving...haha...

Kembali mendapat tenaga untuk menulis entry ni setelah habis melantak...hehe....

With Love...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails