17.6.11

Permohonan kelulusan cuti PA

Assalamualaikum En. A.

Hari ini (Jumaat) saya kembali bekerja setelah doktor bagi MC 2 hari (termasuk warded 1 hari) (Naper lar doktor bagi 2 hari jer...) Doktor menyatakan hanya ‘leaking but no contraction’ so doctor advice balik dan tunggu hari sahaja. Dah train Mia (bukan nama sebenar) satu hari ni. Please don’t put high expectation on her to be as me ya sebab saya diarahkan masuk ke sini dulu dengan tanggapan yang negative. Huhu…

Sehubungan itu, pohon kelulusan cuti saya bermula Isnin depan 20 Jun sehingga Jumaat 24 Jun 2011 sekiranya saya masih belum bersalin. (tolonglar dah x sanggup asyik kene pit stop kat opis menjawab soalan-soalan orang yang terserempak dengan mak buyung ni)

Terima kasih.

P.s. Ader hadiah belated birthday yang x seberapa sangat dari saya untuk orang rumah En. A (cam ayat bodek jer...) Dah lama niat nak bagi…Saya bubuh bawah meja En. A.

Fida

Haha...poyo jer ayat...Malas nak ganggu bos via sms sbb dia ada urusan rasmi di Kuching dan Miri since last Tuesday...Hopefully dia bace email aku ni via his iPhone.


With Love...

1 comment:

  1. ms i bsalin izz dulu ada sorg mommy ni dia leak dlm seminggu then terus deliver (sakit skjp je tiba2 dh 8cm) hopefully u pn mcm tu jgk. moga dipermudahkan segalanya AMIN...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails