10.11.11

My new pump..

Yeay! dapat pam baru!!! ini tidaklah bermakna aku dah buang spectra 3 aku yang dah banyak berjasa since 2007...lama dan berbaloi kan...pai anak ke3 leh guna...tapi masalahnyer its quite bulky for me to hangkut ke rumah tingkat 1 - kereta - opis tingkat 3 - kereta - rumah tingkat 1 -kereta - opis tingkat 3 everyday and sometimes ke puncak perdana juga...so aper kater duit yang ader lebih sikit tu beli satu pam manual so yang letrik tu boleh letak kat opis jer seminggu sekali or kalau rajin baru bawak balik memandang karen pun available kat sini..hihi...

Aku beli kat Lunatots Putrajaya...memula datang situ nak beli Unimom Mezzo RM99 jer..murah kan...tapi biler aku tengok banyak bebeno part nak kene bukak time nak basuh aku takut tercicir jer and kat corong dier ader shield juga...buatnyer satu terlupa bawak or hilang xker haru nak pam kang....

Pastu semalamnyer kawan seperjuangan aku pun sms ader sale kat cfour pam avent manual RM259 dapat percuma 2 botol avent 9 oz juga...cam excited biler bacer time tu..tapi biler dah fikir2 balik....anak2ku tidak guna botol jenis wide so kalau dapat free 2 botol 9 oz tu pun xder maknenyer kan...


ni kotak dier...aper yang dalam pic tu sumer yang aku dapat....


Harga jual ader tertera kat situ..tapi tengah less jadi RM199...tapi aku tengok kat satu web tu dia tengah promo RM188 plus postage RM8...uwaaa...rugi aku RM3..hihi...


Tengok tu yaya pun dah excited nak mempraktikkan...lamer dah xder pam manual...first pam manual aku brand anakku en. hubby belikan maser bersalin yaya dulu...biler dah naik keje beli pam letrik bagi pinjam kat kawan pastu dah lamer baru kawan pulangkan dan explain yang mase dia guna pemegangnyer terpatah siap hubby dia tolong soletip tp tak jadi aper pun so sebab tu dia x pulang2 kan n dier pun dah pakai pureen battery operated....xper lar aiman x kesah...


Namer dia medela harmony...memang rasa harmoni menggunakannyer and smoothnyer...sangat best n time nak basuh x banyak part2 yang nak kene bukak...sesenang spectra 3 ku juga...i loike...mmuah3...










Ko ader? ahaks!

1 comment:

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails