24.11.11

Can you spot the different?

Lif ofis aku bercermin kiri kanan depan belakang...so masa turun lif sorang-sorang nak tergelak aku tengok kasut (mean sandal) yang aku pakai...ekekekek....


Nampak x...nampak x...


sangat sadis...yang belah kiri tu dah putus talinya masa datang opis...untuk tidak menyulitkan keadaaan datanglar idea tuk potong satu tali yang cabut tu...hihi...kreatifnyer..mama saper la ni...tapi x terfikir lak nak potong lagi sebelah tu bagi balance sebab dia x bersalah...masih elok lagi terlekat...hihihi...

and actually sandal ni pun aku beli emergency gak kat warta masa baru balik keje n singgah sebab nak shopping barang dapur cepat2 sebelum ambil anak di nurseri sebab sandal yang ala2 camni pun putus kat warta...so terus gi kedai kedai berdekatan beli RM17 jer...x ingat pakai baper lamer...tapi ke hulu ke hilir ngan dier jer lar...sib baik puus kat situ...nak patah balik ke kereta pun keter clear xder simpan kasut...encik suami kalau dah basuh dan kemas keter dia memang xder satu harta benda pun tinggal dalam keter tu...sumer angkat naik rumah...

sandal ni masih ader lagi kat umah...nanti ader masa aku potong lar lagi sebelah bagi balance...aku pernah tanya kat hubby abang nampak x aper2 yang lain kat kasut ayang ni...sambil layan anak dia jawab nampak...alamak yeker...xperlar asal aku bahagia pakai dia...hihi....

nak gi vincci, nose x sempat lak nak ke alamanda tu...sibuk ngan alamsaya jer...hihi...lagi kalau cari kasut ngan bebudak dan bapak budak aku x rasa keikhlasan nak try kasut sebab si suami akan wat muka boring biler try tu try ni by the end tak beli punnn...huhu.... 

point citer ni....biler nak gi shopping ni...nak li kasut baru...hihi...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails