21.11.11

2nd Maternity & Children expo


Teringinnyer aku nak pergi sini...leh cari barang baby yang cantik2 and murah2....tapi apekan daya....jadual pack dan sibuk ngan urusan bender baru kitorang ni....urmmm alahai...dulu yang mase 1st expo tu aku tengah berpantang areesa 30 hari dalam bulan Julai gitu...pujuk2 makngah tolong bawakkan aku ke sana tapi makngah tidak mahu bekerjasama dengan alasan aku masih dalam pantang lagi.....

Yang kali ni pun sama..papa juga tidak mahu bekerjasama...mahu juga termakan pujuk rayu aku tapi tular masalahnyer kat midvalley tu jem dan dia tidak mahu berada dalam keadaan jem tu...huhu...dah ajak naik komuter pun...dia kesiankan kat si kecik tu nak bersesak-sesak kat public...uwaaaaa...... 

Dalam hati dok kater...naperlar x dapat2 nak gi ekspo ni...uwaaaaa lagi....sedey sungguh...tapi tadi bacer kat status fb kengkawan cakap dah pegi dah...x best sangat pun...tapi duit habis gak...fuhhh...lega..sib baik x gi...ekekek...terubat sikit lar hati....


Penangan si  H....

1 comment:

  1. jom la kte g kak...bleh naik power of dreams 2...ekekekeke ;)

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails