4.11.11

Finally..its Friday already!

Wut a cool...entry post bout Monday yang agak lemau then melalui hari2 berikutnyer dengan lemaunyer juga...waahhh...hari ini jumaat sudah......lemaunyer aku pai tudung yang aku pakai hari ini adalah tudung yang aku pakai semalam...baju jer tukar...ekekek...ader aku kesah...So tengah mud nak menulis entry ni...antara yang menarik ingin dikongsikan tapi x sempat sebab x larat jiwa raga...yang larat bloghopping jer hari2...so...lets check it out..


Kisah Majlis Cukur Jambul Areesa Dania...pending lagi...pic kat lappy makngah...


Budak pink tukar status budak oren dah botak! budak cotak ala pose ala kak nita gitew!


Dapat gift from exboss terchenta...bos sekarang pun aku chenta gak.."bercinta"...ekekek...


Baru perasan gift tu dia bagi dalam plastik ini...hurm...jauhnyer...


Ladybird yang bersedia untuk dikorbankan...hihi...aktiviti kegemaran mama dan pakcu masterchef...


Mereka2 ni dah selamat terbang ke Perlis dan Terengganu....haha...


Salad baru buat ni lar yang menaikkan mood aku tuk buat entry...dah lar balik keje rempit...hubby bawak keter...tukar ekzos vroom vroom free katenyer...kawan persona dia yang now dah pakai caldina standardkan balik keter cona dier...so barang best2 bagi kat kengkawan terchenta...syok ar laki aku tu dapat free...

With Love...

3 comments:

  1. kumbang warna warni tu knp merayau sampai presint 5 yer?? ngeh3x...

    ReplyDelete
  2. alamak..dh motak ler budk pink itu...ekekee

    ReplyDelete
  3. maner tau kumbang tu merayau pai presint 5...kumbang tu gi KKLW...tinggi wooo tingkat 31..

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails