9.8.11

Bonus...

Syukur rayer ni ader duit bonus...aku sebenarnya lega lar gak at least ader duit lebih untuk disimpan...nanti nak bayar duit yuran aku...aritu pai dah wat muka x malu sajer gurau2 time sembang pagi ngan mak n wak mila aku minta mak sponsor sket duit yuran aku...mak diam jer...wak mila..apelagi start ceramah macam ni...wak dulu susah gaji RM400 boleh bagi nenek ko RM300...anak 3...ko pikir tu camaner...siap boleh kumpul duit beli kete cash RM9000...ini gaji banyak pun x cukup...huhu...begitular bebelan wak...

Ok2 wak...x jadi mintak kat mak...nanti kiter korek lar maner yang dapat...sib baik makngah pun ader baik hati gak...sabtu lepas dia bagi RM150 buat beli baju raya budak2...boleh lar dapat sepasang dua tuk budak2 tu...mean sorang RM50 lar tu..anak aku kan 3...hik hik...maceh makngah yer...keje la kuat2 lagi yer..ekekek...

With Love...

2 comments:

  1. ceramah oleh wak mila...udahnye ksik ke x?? wahahaha

    ReplyDelete
  2. makngah keje kt mana skrg? skrg dia bg anak u. nt u plak hulur kt anak dia. x gitu?

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails