10.8.11

Babywearing

Benda first yang sekarang ni bermain-main dan berlegar-legar di fikiranku sekarang ni biler habis pantang nanti dan da start nak merayau ialah ini...

BABYWEARING


Tengok...nenek mila wat demo dengan model dania yang shomel tu...


Wak kater dulu mase padil kecik2 wak dokong dier camni lar...padil ialah anak sulungnya yang tua setahun dari aku...alamak...takkan nak pakai kain batik...sebelum ni aku tanyer gak kat mak..mak kater alaaaa senang jer mak tengok mase kat spital tu OA tu pakai gendong anak dier...perhatian OA means orang asli...uwaaaaa....mak ni kalau nak bagi contoh terdekat pun janganlah yang dekat betul cam orang ori tu....uwaaaa lagi...pastu wak datang terus jer demo kan caner..senang jer tengok dia pakai...


nak beli yang di pasaran mahal lar...pastu base yang aku tengok ramai ibu2 yang beli pastu pai skang tak tahu pakai...dah lar harga ratus lak tuh...mak suh aku wat sendiri jer kalau malu nak gendong pakai kain batik...baby carrier kaler pink since yaya memang aku ader tp x begitu functional untuk menyusukan baby sambil berjalan...mak lak dah siap bagi kain ela kaler hijau baju buat keje MA abah tu suh buat sendiri ikut suker...


Wak Mila membuat demo sambil diperhatikan oleh nenek dan yaya...


Nenek Mila siap pakai baju lawa2 ni...dia ni sebenarnya nak gi tadarus quran kat surau...so datang bertandang jap...memang datang hari2 pun...ekekek...


So...amacam...ader beran ker nak wat sendiri ni...nanti aku try and error la...sian tul baby ni...dekat calamine bertepek kat dahi sbb kene gigit nyamuk...memang dah ruper anak OA ni...ekekek...


With Love...

1 comment:

  1. mahal la kalo beli siap. baik jahit sendiri apatah lagi senang yg amat. nt dh siap tunjuk kt blog eyh.

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails