12.8.11

Aku nak jugak!!!

Fikir punyer fikir...timbang nyer timbang...aku nak gak kete MPV...Ezora pun jadilar...selalu berangan kalaular cona tu boleh duk pai but belakang...ermmmm....bukan jeles cousin yang sebaya aku baru kuar Estima even anak baru masuk dua..tapi aku raser dia future thinking lar...aku ni dah lar jenis ke mana2 ngan family besar mak bapak atuk nenek hangkut sana sini...so kalau dalam satu Ezora kan senang...lebih harmoni dan erat berbanding pergi sama2 tapi kereta berasingan...jap2 tepon kat maner...jap2 tepon kater laju sangat...jap2 tepon benti nak isi minyak...pastu duk pikir sape nak naik kete maner....kalau dalam satu kenderaan senang x yah tipon2 decide2 bagai...camaner ek...laki aku sayang giler kat cona tu...lebih pentingkan bayar duit keter dari bayar duit neseri anak...puihhhh....klu dapat tolak cona tu cuma tambah sikiiiittt jer lagi untuk dapat kenderaan yang boleh memuatkan kapasiti yang lebih sket...kenari tu dah habis bayar...nak jual ker...adik ipar guna..tp dia ader kater nanti ader duit lebih nak beli keter nama sendiri...haaa...tu lar lagi sorang x sedar diuntung...so skang ni pakai free2 jelar ek...baek aku trade in jer...uwaaaa...aku pening...puh lizzz lar aku nak Ezora tu...(sambil menadah tangan berdoa moga dimakbulkan satu hari nanti)...amiiinnn....

With Love...

2 comments:

  1. u kak ipar yg baik bg adik ipar pakai keta free. syokla dia! mmg betul pon elok beli keta besar kalo mampu. lebih2 lg yg berkeinginan punye keluarga bsr mcm kita ni (eh ye ke?) cona tu soh papa byr. trade in kenari amik exora tau! sekian saja hasutan i.

    ReplyDelete
  2. Uishhh...baik punyer racun u bagi ek...tapi i suka racun u tu...cam mujarab jer..ekekek...

    Itu je lar pun adik ipar yang i ader...huhu...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails