29.4.11

Zam Zam Arabic Restaurant

27 April 2011...aku baru lepas menjawab final business aku dengan jayanya dan keluar awal 40 minit sebelum masa tamat..Why? Sebab aku dah habis pikir dan goreng...Bayangkanlar masa menjawab dari kul 2.15 - 5.15 petang (3 jam), xkan x siap2 goreng kan....x lar...baby dah kicking2...perut pun dah penuh..i mean tangki air aku minta dikosongkan...klu nak keluar kene isi borang dan diperiksa bagai...owh tidak...better aku kuar terus...

So...next agenda..alang2 da pai Shah Alam bolehlah contact2 kengkawan lamer...and tarikh pertemuan telah lama diatur dengan Cik Neena...dia keje kat KEMAS kat Kompleks PKNS tu...so petang tu dia suggest gi kedai Zam Zam Arabic ni kat Seksyen 9....


Senyum lebar jer ibu mengandung ni walaupun spot question x keluar...huhu...


Sekitar kedai...


Shoot aper yang boleh sambil menunggu hidangan yang dipesan...


Petang2 makan kebab ayam jer lar...Nasi Mandy...ermmm...next time lar kot...

Bukannyer datang nak makan sangat pun..cumer nak mingle2 and sembang2 jer...tapi isi kebab tu cumer ayam n kentang goreng...Aku cakap gak ngan Cik Neena...caner lar orang2 yang dalam rancangan makan2 boleh wat muker berselera dan sedap biler makan benda2 yang asing....Actually byk jer menu lain tapi aku x nak lar nanti lain yg ko imagine kat menu tu lain yang dibuat...Dah lar nak balik drive sensorang ke Bangi lagi...haha...


Ni kawan since sekolah menengah dulu....Dia ni mmg suka makan...Thanx Cik Neena sebab belanja kiter....


Lepas makan, kiter pose dulu..


Cukupkan korum lark pose berdua...(i mean..bertiga plus baby...haha)

With Love...

2 comments:

  1. Kalau try menu lain ok kot...tp sbb dah petang x tau nak pilih aper...boleh lar kebab tu walaupun x begitu memenuhi kriteria tekak i time tu...haha..

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails