29.4.11

One Touch Sunshine Set

Aku baru beli ni...


Dan juga ini...


Namer dier OT Canister Small 2L...Beli pun kongsi2 ngan kengkawan 3 orang...Satu set ader lapan bijik pelbagai saiz, OT Topper and OT Canister...pastu pilih jer lar ko nak saiz yang maner...Diorang yg agak rakus dan ghairah melihat OT ni pilih sorang 3 bijik...So aku dapat 2 jer...xperlar...bayar pun sikit jer...Janji dapat OT ni...


Hmmm...muat-muat jer satu pack gula tu...semalam ofismate aku baru puji2 OT Sunshine ni...dia kater kedap...menyesal x beli satu set..Hurmmm...baru tau ker...Aku tau kebagusan OT ni cumer aku x mampu...haha...


With Love...

2 comments:

  1. OT sunshine set ni adik bradik tupperware kah?

    ReplyDelete
  2. Iyer...sepupu belah mak drg...haha...jom Mak Izz serikan dapur dengan Tupperware..i tukang beli n share ngan ofismate sbb nak beli satu set harga mahal...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails