5.4.11

29 weeks...next monthly checkup

Seperti biasa...rutin bulanan biler berbadan dua ni kan...lawatan suka-suka ke klinik...


Berat aku....2 minggu lepas 61.5... timbang hari ini...62.6 kg...aku ingat lagi...62 kg tu adalah berat aku dah cukup bulan mase peknen aleeya....ni baru 7 bulan nyer berat....dapatkah korang pk aper yg aku pk....uwaaaaa.....tapi cam bese...misi kater...ok...semua cantik....lega...aku punyer lar riso berat naik mendadak sebab sabtu lepas mmg kerja aku mengunyah jer mase kat kenduri umah mak mentua...

Tgk HB aku dah x cantik...11.7 jer...mase awal2 dulu 14.3...pastu makin menurun jadi 13.2 pastu 13.0...huhu....

Misi cek perut gak...dia kater ni kepala dia kat bawah ni...owh...teruja aku...patutlar cam geli2 kat bawah tu...mase misi nak dgr heart beat baby...baby buat stunt...bergelombang perut mama ni...tergelak aku dibuatnyer sebab segan...misi kater eeee dia marah lar ni org usik kepala dia tadi....hahaha...


So sekarang misi dah bagi assignment....dia kater walau caner sibuk sekalipun mesti wat asaimen ni...hehehe...carta pergerakan baby....




ni pic progress perut aku....so cute...aku suker...



klu org tgk memang perut jer yg maju ke depan...hahaha...


agak-agak boy ker gurl ek?....




With Love...

2 comments:

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails