1.2.12

Cerita bout kayak...

Mood berblogging mahupun fb bukan saja ke laut tapi sudah ntah ke mana...adakah itu tandanya aku memerlukan sesuatu yang lebih mobile supaya blog dan fb aku lebih update...ekekek....

Skarang mood itu ader sikit juga mahu datang...so better aku taip entry ni sebelum mood itu hilang kembali....


Tag peserta dan goodies from Taman Wetland


Kayak-kayak yang tersusun...kalau korang nak berkayak pun boleh...hari biasa RM8 sejam...hari cuti RM8 setengah jam...hehe...


Macam best je kan..


Masa taklimat...


Partner kayak aku..Bella...and ni adalah last kenangan bersama kitorang...Tempoh khidmat PT sambilan dia dah tamat 31 Jan 2012 x leh sambung lagi...


Aku duk belakang as kemudi...kalau duk depan as engine...bella memang konsisten mengayuh...aku sebab duk belakang time training pagi tu biler letih aku berenti kayuh dan menghirup udara segar...haha..bella x pasan pun kalau aku x kayuh..hihi...sorry dear..


Yang pastinyer aku memang suker air..haha...


Boring dan sangap time ni...pukul 2.30 petang...uwarrrrggghhhh!!!!


Wirawati2 katanyer...hehe...


Haippp...sape kater hamper aku ni x besar haaa...ekekek....


Posing2...keciknyer kakiku kikiki...

Biler balik umah biaselar...nak citer kat sumer orang...nak tunjuk medal gold tu...mak, makngah, pakcu..wak milah...and the whole day papa panggil mama champion...hihi...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails