10.7.11

Happy Sunday Baby!

Hari yang ceria! Semua orang ader di rumah...so nenek, atuk dan kakak yaya mengambil kesempatan untuk ke Pesta Floria di Putrajaya memandangkan papa, makngah, pakcu ader di rumah untuk membantu mama...namun mereka masih tidak dapat membantu juga biler saya memerlukan susu saya!


Cute x saya?


Ni wak Ety...menantu nenek milah yang sangat teruja dengan saya...pagi semalam dia dah datang...pagi-pagi ni  pulak dia kejut saya bangun tido dan main ngan saya pai tengahari...petang dia nak balik rumah Shah Alam pun datang nak main ngan saya lagi...dah tiga tahun kahwin belum ader baby..masa drg kahwin tu abang Danish baru 8 bulan dalam perut mama lagi...


Main2 sampai saya tertido...


Saya memang kaki tido...


Tapi tido kejap jer...sebab diorang kecoh bersembang dan saya terbau susu mama yang sedap tu...


Tapi saya memang kalah dengan susu mama...asal dekat jer dengan mama pun dah boleh wat saya lena...belum menyusu lagi tu...haishhhh....nanti mulalah mama picit2 saya suh bangun...sebab daripada tunggu saya bangun dari tido baik mama gi perah susu yang melimpah-limpah keluar dan sometimes wat saya tersedak sebab banyak sangat x sempat nak hisap...hiiii....

Saya kuat minum susu...minum sebelah kiri...benti..mama burpkan...saya nak pulak rasa sebelah kanan...full tank dan mama kene burpkan saya lagi...sampai mama dah ader muscle sik angkat2 dan tepuk2 belakang saya...burppp!!! pastu saya hisap susu lagi mana2 yang saya suka pastu baru saya rasa ngantuk kekenyangan...zzzzz.....


Bercerita pasal ni pun dah buat saya lapar...mama...nak susu...uwaaaaa!!!!

With Love...

1 comment:

  1. comelnye arissa dania nieh.. bile boleh ketemu nieh.. n_n...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails