6.4.10

Tag 10


Adussss...aku kene tag! Ju lar ni...sejak dah tau kehadiran blogku ini and siap follow lagi, aku di antara kakak ex-class dia termasuk adha yg menjadi mangsa tagnyer...hehehe..naughty u!

Klu soklan yang dijawab tidak menepati kriteria yg dikehendaki, jgn marah k! Berdobar nak jawab ni since last jwb exam ptk taun lepas..hehehe....Soklan2nyer ialah...jeng!jeng!

(1) Siapakah anda di rumah?


apelagi...aku ialah tukang masak, tukang jaga anak, tukang kemas, tukang basuh baju, tukang sidai kain, tukang sapu, tukang kutip menan anak yang bersepah dan tukang membebel...

(2) Siapakah diri anda di samping rakan?

suker mencuit hati, rajin mendengar cerita2 rakan, kuat bersembang dan pemberi idea. yeker? hehehe.

(3) 5 benda yg anda idamkan yg masih belum tercapai?

a. spt yg pernah dikatakan sebelum ini, nak kete sendiri;

b. mengerjakan haji

c. nak anak kembar (hahaha...harapan...)

d. nak jugak elaun dwibahasa aku! i'm good in english!

e. further study (ia merupakan azam aku tahun ini, tp dah terkubur awal2 dek pelbagai kekangan...huhuhu)

(4) Siapakah nama pasangan anda?

Muhammad Safarul Nizam bin Mustaffa a.k.a Along

(5) Ceritakan 5 perkara yg anda paling suka tentang pasangan anda?

a. dia hensem...hehehe...sedap mate memandang :)

b. Penyabar kat aku and penyayang kat anak2nyer

c. Berbakat dalam bidang masakan especially western...tp kalah bile aku stat masak masakan kampung yang diturunkan dari mak aku...ekekekek.

d. Aku bertambah giler kat dia bila tau dia pandai main gitar. hehehe. tapi syg... dia gemar n reti main lagu omputeh ala2 kurt cobain, greenday and etc jer....skang tgh terkial2 belajar kod gitar oh bulan yuna sbb aku request.. :)

e. Berterus terang and humble...hhhmmmmmm....

(6) Bila tarikh anda couple?

Seingat aku...tahun 2000...itupun da siap clash n couple balik...so x ingat biler declarenyer...bertunang pada 14.12.2003 (birthday dia) dan tempoh dilanjutkan sebab aku dapat further study dip dan akhirnya bernikah pada 06.05.06.

(7) Apakah kenangan pahit bersama pasangan anda?

Bak kater Ukays "Pahit akan manis akhirnya". Bile masing2 ade buat silap, beselar...suami isteri kan. Bak kater P. Ramlee plak "Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula suami isteri". Aku pun dah x hengat ape pahitnyer...dah rase manissss jew...hehehe..

(8) Lagu tema cinta anda?

You still the one - Shania Twain
Insatiable - Darren Hayes

Perrgghhhh...lagu nak omputeh je...haaaa nah! ni yang melayu nyer...

Kerinduan - Sheila Majid

(9) Apa perubahan yg anda ingin lihat dari pasangan anda?

Jadi lebih beriman dan setia selalu. And then renti2kan lar tdo lewat, sbb bangun pagi everyday pun lewat...Liat nau nak bangun...

(10) Tag 10 rakan anda yang lain..

Ermmmm....aku tgh tag lar nih....no. 1. sarahkalam...yg len2 lum kawin...susah lark nak jawab soklan2 yang diberikan...ehehehe...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails