30.4.10

IKEA...We're coming...

Hello...Jom gi jalan2...IKEA merupakan tempat berhuha huha mama n makngah bile ktrg ade wit lebih and decide nak outing together since IKEA masih menumpang kat One Utama... hehe...Skang da ade bangunan sendiri...Tapi kali ni ade papa...yang lebih merangkap kepada teman outing danish imran n also as our private driver...hahaha...teman tidurku...of course lar...tu x yah citer...


anasir2 yg baru tiba mendarat di IKANO...har har har....


oooowwhhhh...kite da sampai ye mama?


danish...jom kiter pose2 dulu...mama mmg tingin nak nek bende ni...


mama turunlar...x sajak tul rupenyer...danish xmo nampak sangat di bawah pengawasan org dewasa...


makngah nak tumpang boleh?


mama...kete ni pun ade jual dlm ni ker? mama: udahlar tu danish...x abih2 ngan kete...


meh papa tgkkan...mmmmmm....mcm x jer...tapi mcm iyer...hehehehe....apa papa cakap ni...


xpelar papa...forget it...jom cari bende lain...


makngah ngan boyfriend virtual dia...hehehe...


sesuai x?

Ikea ni mmg favourite aku bile part2 barang rumah...dpt barang yg kecik2 pun jd ar...satu, satu aku beli pai 4 dah mammut aku,2 kat umah mak, 2 kt umah aku skang, tp dulu belajar lagi...pastu duk umah mak...x leh nak beli2 furniture besar2...but same jer till now, dah ade umah sendiri pun nak beli kene fikir...kang x minum minum susu anak2 aku...har har har...x lar...rumah kuarters la...x kecik x besar tp rumah kuarters dah full-furnished, x yah beli lemari2 lagi...

Tak dinafikan item2 dia unik...my MIL suker bile dtg umah aku...dia kate "mcm2 bende pelik kat umah Ida ni...Ida beli kat maner?" dlm hati... bukan pelik mak, mak yg x pernah jumper...hehehe...tu lar mak mentua aku, nanti klu mak datang sini, kite gi IKEA reramai yer...

Shopping dlm IKEA x leh amek gambar kan...ditambah lark ngan keghairahan aku membelek2 barang dan galaks membaca label2 bengbarang tu...sorry lar nak snap2...hehehe...


ni lar mammut yg aku ckp tu...aku ade 2 biru, 1 hijau, 1 pink


danish main ting ting...


memula pijak sini...danish kecik lagi...main gune dua kaki...hehehe...


come lar mama...play with me...


nobody want to challenge me?


makngah with sony cybershot....mama with canon ixus...


makngah ni ade bakat lar jd photographer professional...rembat lar dslr satu...tgh murah ni...


mirror2 on the wall...whose the handsome of the all....


haaaa...nak turun ni mmg perlu pengawasan org dewasa yer danish...


unfair...sana dua sini satu...


Ok...fair n square...danish x memihak kepada sesiapa...(tp nmpk lebih kat mama jer...)


dapat gak lollipop...xderlar blk ngan tangan kosong...


It's time to going home...Danish, kite jalan same2...biarkan mama dengan barang2 shopping dia...


mama....x nak balik ker?

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails