4.4.10

Aku nak kete aku sendiri...

U olls...aku nak bagitau ni. dah lama dah aku nak tp x dapat2. bukanlar x bersyukur dengan ape yang aku ada but it's not mine.. Aku tukang bawak jer kete tu. nak letak stiker yang aku suker, dikatanye kang kengkawan dia ejek ade anak pokok rambutan baru tumbuh kat kete ko. tingin nak ade spoiler tiang gol, dikatanyer x boleh...kete ni VIP style..x sesuai buh tiang gol. ape lagi.. aku pun ade passion kat kete gak.

Kenari yang potong tiap2 bulan kat payslip aku tu pun dah terbang. Name pun burung kan. Huhu..yang tu pun dulu beli ikut taste dia. sbb kengkononnyer minat kete kompak. time tu myvi baru kuar. gile minat aku kat kete tu. once tgk dia lap2 atas jalan dalam iklan kat tv aku dah jatuh hati. tp...aku ikutkan gak kete yg dia nak. n pakailar pai da kuar kete kedua ni.

Persona memang mempersonakan. but it quite burden dgn gaji aku yg naik bape puluh hinggit je setahun, ditambah dgn bayar wit neseri anak and membayar bayaran minimum kad kredit hasil kerakusan aku menggunakannya tanpa segan silu. Seyes aku x mampu. rasenyer bile menggunakannya byk duit aku habis kat minyak jer...huhu..

Myvi yang aku gilekan...tambah lagi bile aleeya kuar je, dalam beberapa hari dalam pantang mak pun keluarkan duit tuk kuarkan myvi hitam dari kilang perodua tu. jellllleeesss!!! tp tular, bile da ade anak 2 barang byk giler especially bila nak balik kg. so aku dah agak dingin dgn keinginan utk memilikinya.

Alza....mmmmppphhhh...mmg aku tunggu2...bile dgr2 khabar angin dia da nak launching, tiap2 2 ke 3 hari seminggu aku akan round berlegar2 dpn perodua kengkonon dgn harapan jd org pertama yg masuk kedai tu.. bukan yg pertama beli k! tp monthly dia sebagai 2nd car, koyak gak aku! hmmmmm...

Saga BLM yg belum pernah aku terfikir untuk memilikinya. tapi mungkin it my last choice memandangkan dia cume 1.3 jer. but belakang pun muat nak letak mcm2. monthly payment pun tambah sikit dari monthly kenari. Nantikan...

Kete oh kete...when will i own mine...huhu...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails