14.2.10

Sama tapi tak serupa

Pic ni aku amek mase nak gi jenguk kete yang parking kat bawah... maklumlah, lepas ilang purse aku trauma sampai pk entah2 kete aku kat bawah tu pun ilang gak... skali tengok kengkawan dia pun ade temankan dia skali kat kiri kanan tu... sooooo sweet! xdelar dia sensorang kat bawah tu upenyer...

Dengan kamera kesayangan aku yg x baper canggih, aku pun snap dari atas ofis aku... then aku tunjuk kat nadia d miss viosee "cantik x?" dia bengang giler n terus tengok si kembar 3 ni kat bawah dari tingkap dia n terus tunjuk pic kat jijie, d owner grey tuh.. he said " ni la bagus, ukhuwwah namenyer, x de lar parking sana lah, sinilah... sambil memaksudkan geng viosee nadia..." hahaha... bengang giler nadia...

whatever... i loike this pic...
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails