16.2.10

Galak dan galakan

Aku kini semakin galak menulis blog dan sudah ade yg membaca blog aku setelah aku mewar-warkannya di fb... they like it! ini menambah semangat dan galakan kat aku utk mengupdate blog aku untuk tatapan semua...

x lupe kat sini pic mase tangkap gambar kat booth mase karnival karangkraf kat shah alam 31 jan 2010 aritu... so layan la ek...




yaya...kepala senget tuh...betulkan sket... papa n mama pakai selipar je... sempoi... nama pun gi karnival karangkraf... nak beli buku2, majalah2 murah... x yah ar lawa2...(ade aku kesah?) pakai heel sakit kaki nak jalan2 round satu karnival tu...

walaupun x masuk dlm majalah, masuk gak dalam blog...hahaha...




haaaa...pose jgn x pose... macam mama je yg over... yg len cam terpaksa... atau teruja...terkesima...auwwwwww....




danish n yaya kat booth pengantin... siap ade test makan menu kenduri ( food testing)... aku pun x lepaskan peluang...bab2 makan ni jgn tolak...enjoy makan sambil budak2 men kat pelamin tuh...

byk gi gambar..x dan nak upload kat pc...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails