20.2.10

aper aku buat semalam?

semalam...hari jumaat...cam bese keje...dah kul 12.15...it's lunch time..aku da siap2 mkn nasi lemak sotong yg aku beli pagi td...kira brunch ar...n meneruskan perjalanan ke rumah kuartersku dgn niat yg membara...

nak repair curtain dapur aku...act da sebulan lebih aku x pasang curtain dapur tu pas da cuci dia...so bila sunrise terang giler dapur...bukan aper...maleh nak panjat sinki dapur tu...

tetibe 2 hari sebelum tu aku dpt inspirasi utk memberi nafas baru kat curtain aku tu..sekejap jer.. kul 1 lebey da siap...adah kater namenyer curtain purdah...hahahaha...nak tau nape? nti aku tunjuk pic dier ek...

mlm hubby balik keje dalam kepenatan...dia lalu tepi dapur n he said "huyyo!"

me: abg..wat do u mean by huyyo tu? cantik or wat?

abg: iyer la....comel!

me: [teruja] tq!

aku rase curtain baru yg dah dimodified tu effect kat aku punyer masakan jugak...cam bese bile smpai time malas aku akan masak brokoli air bersama aku punyer radish...then terpk takkan abg nak makan ni gak? so wat je lar smbl ikan bilis...hahaha...iyer...smbl ikan bilis je mlm ni...

pas masak...makan time...abg puji...sedap sambal ayg...

[tq....dlm hati]

mmg hari ni penuh ngan puji-pujian jer dari abg....thanx for the curtain yg telah memberi inspirasi kepada masakan aku...hehehe...apakah...hahahaha...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails