24.2.10

Injection jahat!



Super momma to Aleeya Nisa and Danish Imran.




Check buku appoinment Danish, arini 24 hb 2 2010 kene enjek tuk umur 1 thn 6 bulan.

seb bek gi klinik arini sekejap je. gi kul 8.00 pg blk kul 9.40 dan masih sempat utk attend meeting club for family day on 6 march nanti.

Nurse ckp ubat ni kuat sikit, badan baby akan panas. aku mintak ubat demam, nurse x bagi. x suggest katenyer. tp seblm kuar umah td danish da telan sesudu panadol for kids pun. saje nak dapat stok ubat free kan... hahaha.

Actually aku pun ade appointment gak utk next suntikan perancang keluarga utk kali yg ke 4. tp kan dah discuss ngan abg. n dia pun x suggest aku amek lagi memandangkan dia nak menambahkan zuriat dia. bad injection 'condep' namenyer. injek kat montot lark tuh.penambah berat badan aku adelar especially tang perut n pinggul. da bape banyak cangkuk kain aku yg dah tertanggal...huhu.

mase kat klinik sempat lagi timbang diri sendiri. tanpa segan silunya memberitahu...57 kg! lg 5 kg da same berat ngan time aku pegnen trimester ketiga tau!

balik ofis gi neseri nak amik danish, bs dia kate danish demam...dah agak dah...tp kaki kanan dia x leh gerak langsung...sakit kesan injection pg td...tepon nenek danish yg nurse tu kan, she said mmg la injek sakit...x tau ker? balik tuam ngan tuala panas kat kaki dia...

Huhu...kene aku sedas. seb bek danish. klu yaya yg demam kompom setengah jam lagi sampai la dia kat umah.

ni danish tgh tdo. da bagi ubat and aper2 yg patut sebagai baby yang demam...hai...x tdo la gamaknyer malam ni...boss, sok i cuti erk... anak demam...huhuhu...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails