21.12.11

Hangen jugak...

Aku baru nak hangen...rupe-rupenyer puan sirim dah hangen dulu...tapi bukan jer kat sistem tu jer...tapi sumer2 lar...

1. Tahun ni jer aku ader 3 bos...means aku yang ditukarkan ke tempat lain bukan bos yang bertukar kat tempat tuh...

2. Bulan 1 kat Bahagian Latihan P***!%$, Bulan 2 iaitu pada 1.2. 2011 kat Bahagian Pengurusan pailar aku cuti bersalin 29.6.2011 tapi aku dah start cuti 2 minggu sebelum bersalin...so pada 27.6 tu dah ader pertukaran dalaman PA ke tempat aku sebab ader kes kan (bukan berpunca dari aku k)...cuti bersalin 3 bulan so pada 28.9.2011 aku terus2 lar kene masuk ke Bahagian Latihan S pulak sebab ader orang dah pindah kat tempat aku and aku pun x tau aper2 barang jer yang dia dah tolong kemaskan....masa masuk tempat baru bos situ berkursus di luar negara dan hampir 2 minggu aku duk kat tempat baru tu tanpa bos... dia balik dari luar negara masuk bekerja pada 17.10.2011 dan till sekarang aku berkerja dengan tekun dan setia berbakti pada dia (seyes tau!)...

3. Skang ni masalah aku ialah...bila bukak Sistem H tu dah lar Unit Organisasi aku bekerja kat tempat lain xde kene mengena dengan maner2 satu di atas tuh...plus masih lagi jawatan skim yang lama and PPP aku ialah bos aku yang skang ni...then...aku nak kene justify balik semua2 skt aku sebab buat keje tuk orang lain tapi yang nilai orang lain...pastu kat tempat baru ni pun x sempat nak wat kursus sebab dah hujung tahun kursus sumer dah jalan...bos baru cakap you just list what is appropriate and dia yang nilai aku bukan dia nilai PA lama dia yang dah ke tempat aku tu...bos baru  pun 1 Jan ni dapat transfer order ke tempat lain..naik Jusa C...

Korang...what the hell do you think?


2 comments:

  1. hehe..sabo jelah yg mampu pun.terukkkk

    ReplyDelete
  2. hahaha...sian akk!! so, udahnye spe yg nilai akk ni...iskh2, xbest tul!! klu kje ngn bos tukar2 ni, udahnye smpai ble xdpt apc? eh nuw ppc...akk dh dpt ker? klu tgk kriteria nk dpt ppc 2, bob rase smpai pencen pn, lom tntu t'calon!! ahaks...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails