30.12.11

Freaky Friday!

Hari ini hari last bos aku cik nhm (bukan nama sebenar) berkhidmat di sini...ditukarkan secara pinjaman gred JUSA C bermula 1 Januari 2012...

Hari ini juga hari last aku dengan dia dan duk kat bilik ni...tahun depan aku ke bangunan belakang lak berkhidmat sementara untuk TKP...tapi bangunan belakang lagi dekat ngan umah aku..dari balkoni pun leh nampak and parking pun berbumbung...3 bulan duk situ sementara PA dia cuti bersalin pun jadilar...berkhidmat tuk negara...

Since masuk keje dulu aku dengan seorang bos perempuan jer...almost 4 years...dengan dia jer...tapi tahun 2011 ni...haaa...hambek kau! dalam setahun bertukar-tukar bos aku...sib lar aku ni jenis boleh menyerap environment...duk dengan bos yang digeruni ramai pun boleh jadi jinak-jinak merpati kat aku...haha...jinak kunun!

Lantaklar nak hantar ke mana pun....nama pun kerja...as long x mengganggu life aku sudah...aku anggap ini adalah sebagai pengalaman baru biler bertukar-tukar tempat ni...x lar bosan...cumer terpaksa keluar dari zon selesa ko jer lar ke zon baru...takper aku suker jer!


Seronoknya zaman kanak-kanak...

The kids zone...full of enjoyment and happiness...

3 comments:

  1. akak dh mcm pool pun ade yer... tendang sane sini...

    Tp betul kate akak, pengalaman semua tu... sy dh rasa selama setahun..

    ReplyDelete
  2. yaya yg seksiii..auuwww!! ;)

    ReplyDelete
  3. gudluck d tempat baru..
    jadi pa senior ni bole la timba bnyak pengalaman..mcmana pn BOS yg datg, tetap maintain kan..duk zon selesa pn tkut gak tgelincir ek..hihiihi..keep it up ^_^

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails