6.12.11

Annual Dinner 2011

Salam Selasa...

Kembali bersiaran selepas siaran tergendala Sabtu, Ahad dan Isnin di rumah MIL sebab ader wedding jiran yang baik xder line hp...uwaaaa....rugi jer Maxis bagi free call pada hari besdey...aku pulak yang bagi free kat Maxis sebab jimat x dapat kol sesiapa...uwaaaa lagi...

Alamak...pendahuluan yang lari tajuk...ni haaa...nak citer dinner ofis aku tahun ni...tema red carpet masquerado (masquerade sebenarnyer...ekekek...) wahhh...terbaek nyer tema...red carpet ni ko boleh bantai pakai aper jer yang ko nak kan...nanti ader lar pengomen2 x berbayar yang akan wat entry kat blog buat ulasan kutuk santek ke x santek baju yang ko pakai malam tuh...hihi....


Red Carpet Masquerade
21 Disember 2011

Awal-awal lagi biler PA jiran sebelah bilik aku bagitau tema dinner ni...aku dah tau nak pakai aper...dah try dan posing2 depan makngah kat rumah dan bantuan touchupan dari bonda terchenta ku yang tolong pin sana pin sini jadilar baju tuk berjalan kat red carpet nanti....gambar baju tersebut??...no nehi kabi kushi...tunggu dinner baru leh kasi hupload ek...x suprise kang...mask memang dah ader...pelik kan...aku memang beli dah lama dah x ingat tahun ni ker tahun lepas...sajer..sebab jalan2 kat shopping mall maner ntah (aku memang suka shopping tingkap kan) pastu jumpa murah jer...x pai 10 hengget pun regenyer...aku beli dua kaler...dengan fikiran positif juga kalau xder tema ni kang bagi anak2 aku pakai jer lar wat mainan...akhirnyer ader gak tema masquerade2 ni...


Ni tema Arabian Nite tahun lepas 2010...aku preggy 12 weeks...terbaek kan...ekekek..teko emas tu pinjam koleksi bubuh air zamzam mak aku...then langsir tirai hitam tu pun koleksi aku baru beli tapi rasmi kat dinner arabian nite ni pai sekarang x sempat gantung lagi kat umah...time tu aku ajk tukang beli barang goodies and deco2 tempat...tahun ni walaupun aku bukan lagi ajk kelab sukan dan kebajikan...tapi ajk2 lamer dah risik2 gak tuk tolong deco tempat and balut hadiah sebab katenyer tahun ni selain door gift sumer yang datang juga akan dapat hadiah...haaa...camtular baru best kan...kalau nak tunggu hadiah lucky draw memang harapan je lar kan nyer pooonnn....hihi...

Kiter tunggu jer fesyen2 red carpet malam tu nanti ya!

3 comments:

  1. bestny kak ade anuual dinner... kami kat cni hampeh!!

    Tak sbr nk tgk pakaian u ols... mesti meletup kebabooo!!!

    ReplyDelete
  2. i ols pun..x sabo nak melaram n meletop malam tu...tengah sorethroat ni...kene baik cepat kang nak berkaraoke lagi...haishhh galak sungguh...ala le'a buat kat banquet ofis jer..sejengkal jer dari rumah...hihi...

    ReplyDelete
  3. bila tu kak? x sabor tunggu update dr u nih. nk tukar keje kt ilkap lah. hahahahah....

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails