11.10.11

Updating...

Dah 2 hari nak update blog tapi mesti miss ixus aku tertinggal...sooo many lovely pictures has been taken..ecehhh...tgk...i'm terspeaking lagi ok...hihi...aku nak citer pasal gi kelas ahad lepas...and of course si kecil Nea yang sekejap jer dah besar...and satu lagi yang best semalam ktrg jumpa orang baru...sorry lar mmg silap besar arr kalau ko dah jumpa bakal kakak ipar ko...habis kureport kat ibu mertuaku nanti...haha..tapi x tau lar kompom ker x...

Oh yer...banyak maser terluang di ofis sementelah bos baruku belum balik dari London...and sembang petang semalam lepas punch card..someone just told me that dia suker tengok aku punyer life kehidupan yang cantik...aku tanyer balik..what means cantik..x faham...dia cakap ye lar..u punyer family yang bahagia...ader ur study life...happy go lucky..sukalar..x tau nak describe lagi camaner...owhhh...orang lain pulak yang nampak my lifestyle..thank you lar sebab bagitau so aku akan rase yang aku sepatutnya rasa beruntung dengan aper yang aku ader kan...

Break for lunch time...daaaa...

With Love...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails