5.5.11

Resepi Rahsia

Syyhhh....aper tu yang rahsia sangat?


Kek secret resepi rupenyer...Dah 3 hari tingin nak makan kek...tapi biler tingat nak beli kek jer time tu dah amek budak...susah pulak nak handle drg klu kat kedai kek...mama rambang mater...drg lagi lar x tentu hala kan...haha..

Ni pun nasib baik teringat lepas pekena Nasi Ayam Hainan tengahari tadi...Tersipu-sipu mase bayar bil kat kaunter nasi ayam tu biler budak cashier pompuan tu tanyer...

Cashier: Biler ni kak?

Aku: Bulan depan...anak ketiga...

Cashier: ye ker...ingat anak pertama tadi...

Aku: senyum jer.. (dalam ati...isk isk...naper..nampak muda ek..ahaks...)

Cashier: Sebelum ni pun ader sorang akak tu mengandung sik makan nasi ayam jer...

Pastu bos dia nyampuk...

Tauke: Dia lagi pukul 7 mlm mesti dah sampai sini nak makan nasi ayam...Dah bersalin pun dia...

Cashier: Haah...hari ni dia last makan nasi ayam...esoknyer dia bersalin...

Aku: la ye ker...ader yg lagi dasyat dari saya rupenyer...

Aku bukan aper...biler preggy ni time tengahari x bape suker makan nasi berlauk...klu makan tengahari masak sendiri kat umah ok lagi...lagipun aku skang kan dah lone ranger...segan lark nak makan sensorang...kedai nasi ayam hainan ni belakang ofis je aka belakang umah aku gak...cepat pun cepat...pastu ader satu port dia memang baek punyer klu aku duk sensorang...x raser tersisih pun...(coz depan tv and kat meja tu ader suratkhabar) haha...and lepas makan dah boleh lepak balik umah jap before masuk opis kul 2...

Masuk dalam keter...aku masih terkenang-kenang lagi kejadian tu sambil tersenyum...tp perut cam x penuh lagi...tu yang terus melintas gambaran kek kat paler ni...hurm...sempat lagi...baru kul 1.15 pm pun nak gi secret recipe tu...pai kedai tu...hamek ko..bukan satu tapi sekali dua aku beli...



Ni name dier New York Cheese

 

Yang ni lark Apple Cheese Slice...

Apada...sumer cheese...nak wat caner...yang tu jer berkenan kat mater time tu...x habis xper...aku tau saper yang leh habiskan kat rumah nanti...


Sempat pose lagi...Sambil layan FB...FB ni available kat opis dari kul 12.30 tgh pai kul 2.30 ptg...hehe...

Ok2...tutup dah...x bagus berlaman sosial waktu pejabat...haha...makan kek xper... :)

With Love...

1 comment:

  1. wawawa.. cheese belaka. nsb baik bdn x naik sgt. mama maintain gitew!

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails