14.1.11

17 Weeks

Usia kandungan sudah 17 minggu! Fizikal ku sudah berubah dan semakin ramai yang menyedari kemajuan perutku ini...dan seperti biasa ramai yg admire perut aku ni...ade anak dara sorang kat ofis aku "eeee...kak fid...comelnyer dia...bestnyer...boleh x nak pegang...eeee...lembutnyer...." satu lagi insiden pas parking kete kat kuarters...sorang lagi ofismate anak dara tegur dari jauh..."Hai baby!" Sound dia balik "Sampai hati...tegur baby jer...mummy dia x nak tegur ker?" hehe...ade yg cakap "eee baju dia dah ketat...nampak perut dia" Memang aku dah sampai ke tahap x leh nak kancing kain baju kurung aku...but aku still pakai lagi sebab dia kurung pahang so baju tu kan kembang....xmo pakai uniform lagi...nanti cepat bosan...baju2 yg saiz S dah tolak tepi dah...kini baju saiz M dalam almari yg jadi sasaran aku...

Baby dah gerak2 dah...tp x rase sgt sebab kulit perut aku yg dah tebal...haha...pagi td dlm bilik air sempat lagi belek perut...pastu perasan dia bergelombang kecik sikit....akibat terlampau excited, boleh keluar bilik air n bagitau cik abang "bang...dia gerak2 kt dalam ni" papa senyum n jawab "dia sejuk lar tu nak mandi pepagi"...hehehe...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails