10.11.10

Mimpi

Malam tadi aku mimpi.... Berada di dalam labour room... And aku mimpi aku bersalin... cam beser mak aku yang staff nurse tu pun mesti ader dlm labour room tu jugak nak sambut kelahiran cucu dier.... biler aku sedar selepas bersalin tu aku tanya mak... Mak...baby boy ker girl? Pastu mak jawab girl... tapi yang aku tgk mak tgh bedung baby boy dgn selimut baby kaler biru.... mak cakap tuuu... owh! rupernyer ader sorang lagi baby gurl yang dah siap berbedung kaler pink kat katil baby.... waaah.... teruja! dapat kembar sepasang rupernyer... balik rumah pun still excited lagi dgn kehadiran kembar sepasang tu.... tu jer lar nak citer pasal mimpi aku.... excited sungguh...hehehe....


Refresh gambar lamer2 dulu

With Love...

1 comment:

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails