6.10.10

Hello! Anybody home?

Hahaha.... Bersawang blog aku.... sibuk ker? ni pun baru baik demam n selesema...tinggal batuk jer yg x baik2 lagi... Minggu ni sibuk jadi urusetia PTK 6.... 2 minggu lark tu.... minggu pas tu kursus Advocacy.... another minggu lak kursus Cybercrime Legislation... tp sibuk as urusetia lar yer... kompom bulan oktober ni aku klaim ot.. ni pun actually curi2 mase jer....boring tampal kertas folder untuk penilaian panel....

So far skang aku sedang rancak meniaga tupperware... hahaha.... syok pulak2 bisnes2 ni... lagi2 jual benda yg kiter suker kan? Siang malam aku duk kelek katalog tupperware tu pai naik lunyai... sesiaper yg berminat nak order bagitau lar yer...harga leh diskaun...

Satu lagi benda baru aku tgh buat...tp kene tunggu dulu.... baru apply... ngeh3.... mesti dah leh teka kan? haaa... so tunggu lar surat tawaran dapat ker tak... salah satu inisiatif untuk memajukan diri sendiri.... Semoga tercapai impian dan cita2 aku tu...

With Love...

1 comment:

  1. ok per leh gak claim ot.. masyukkk jah.. dr aku yg relex jer..hehhe

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails