14.7.10

Desperate Housewife...

from left: adah, noura, marianne, zureeen and me...hik hik.. 

Look at the pic... can you see the desperate? credit to en. raja for the hot pic...

why he makes this pic? fyi...working at prosecution proggramme is damn busy!
and he explain us as this! haha...

Marianne : my big boss (Pengarah L54)
Me : her PA (Setiausaha Pejabat N27)
Zureen : my notti colleague (Pembantu Undang-Undang L32)
Adah : my glam and hot fwen (Pemb Tadbir (P/O) N17)
 has been transfered to IPD Sepang since 15 March 2010
Noura : my vogue fwen (Pembantu Tadbir (Sambilan) N17)
now working as teacher at Shah Alam

I miss this moment...



With Love, Mama @ Ceritera Fida

2 comments:

  1. kak plis bg name from left to the rite..
    yg org npk cume kak adda je kat left tu..
    hehhehehe..

    ReplyDelete
  2. hik hik...from left: adah, nora (ex-ptpo sambilan), big M (haha), zet zurina n me...hampir x kenal ktrg kan bila dah seksi gini...

    ReplyDelete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails