3.6.10

Tagging..

What is tagging? i dunno...hehe.. it's quite saling link-melink and soal-menyoal...tahu menahu...jawap menjawap soklan...but i like it...another tag from ju...yg sebelum ni pun x buat lagik...nti ek..buat yg ni dulu...xde expired date kan...

1. Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

Ouch! sakitnyer...gi spital dptkan rawatan...

2. 6 orang di hati anda?

My mum, My dad, My son - Danish Imran, My daughter- Aleeya Nisa, My hubby - kengkadang dia ni suker wat aku sakit hati... and My Family in law.

3. Anda rasa anda comel?

Yup... absolutely! my hubby selalu cakap "ayang comel..."

4. Single or taken?

Already taken maaa...

5. Blog yang anda suka?

Sumer blog2 yang aku singgah time blog walking...

6. Adakah bilik anda kemas setiap hari?

Tidak...ianya bermusim dan ikut kelapangan...kerana anak-anakku rajin mengemas...yg bukan bilik...aku rajin kemas...e.g. ruang tamu n fevret is dapur...

7. Lagu terakhir yang anda dengar?

Lagu ABC kat youtube...Danish Imran pun sibuk mengadap lappy ngan mama dia ni...terpaksa bagi can dengar lagu dia lark...

8. Last text message?

"Fida, den ade curi 1 brg kau, nnt kau 5s la ape brg yg den curi ye, hehehe"

sms yg agak menyeramkan...from my ex officemate...adah...dia dah pindah IPD Sepang, tp dtg opis time aku dah kuar lunch sbb dia nak jumpe exboss dia...aku pun x tau aper yg dia curik, tp my boss kater dia curik tag kaler2 yg letak kat tempat kite nak suh bos sain kat surat tu...sbb pen nak sain dia curi from bilik my bos lak...ntah salinan fotostat sijil sedara dia yg maner lar dia nak suh bos aku sain lagi...sbb keje ngan polis brani lark curik2 ek adah oiii...hehe... ni pun sms semalam...arini aku x bersms langsung...sibuk di opis...ngan hubby aku lebih suker call...senang...

9. Last phone call?

Call my mum...kul 6.30 ptg td...tanyer kabo..sbb minggu lepas cuti wesak tu aku balik umah my MIL kan...tu yg call coz dah lama x story mory n gossiping news ngan dia...hehe..anak mak kan...

10. Hari terakhir menangis?

x igt...last week rasenyer...hubby wat...x lar...actually aku mmg kuat majuk ngan dia...

11. List lima color favorite anda?

hitam, coklat, merah, pink and biru.

12. Orang terakhir anda ber-YM?

Hubby...tu pun dah lamer..jrg ber-YM kat opis...bos suker lepaking kat tempat i...line x clear...sibuk mendengar cerita dia jer...

13. Game paling anda suker?

Tumblebugs...version 1 da abis...version 2 pun dah...version 3 hubby lum donlod lg...dalam satu hari ktrg leh  ngadap game tu je..main ikut giliran...sambung-menyambung....pai my sis pernah tanyer "korang x boring ker main ni?" mmg kemaruk...klu kt umah mak, pai tarik buaian anak dkt ngan pc enjut sebelah tangan, sebelah tangan lagi kat mouse..hik hik...

14. Adakah anda peminat MCR?

My Chemical Romance...suker gak lar sket2...tu pun sbb lagu Helena....

15. Ape perasaan anda jawab tag ni?

Perasaan cool jer...Menaip pada jam 11.00 mlm yang hening di saat anak-anak telah titon...waktu start "bateri low" diorang setiap hari bermula jam 10.00 mlm...8 ke 9 mlm sgt aktif...fuhhh...everyday...

16. Anda rasa tag ini best?

Best lar jugak sbb biler dpt jer terus nak buat...kene pulak ngan situasi...hehe...

17. Tag lagi 10 orang

Agak sukar tuk dilaksanakan...huhu...biarlah aku je yang ditag...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails