2.6.10

Kesibukan melanda...

Aku sgt sibuk sekarang...Mane nak kejar 5S lagi..drg nak juga dapat pensijilan 5S dari MPC tu pada 29 Jun 2010 ni. Doreh den buek kojo nyiapkan bilik fail tu ha...labelling bagai...workstation nak gak kene maintain kekemasannyer...

Tu belum lagi masuk bab training rowing kat Batu Damp tu...giler damn it! Petang semalam kene turun fitness kat ILKAP jer...esok khamis kene gi training kat Batu Damp satu hari...aku kompom x leh gi esok..Mampus bos marah..kat opis xde org...aku nyer Pengarah, Ketua Penolong Pengarah, Penolong Pengarah gi kursus MS Excel arini ngan esok untuk pegawai n kakitangan ILKAP.. tu pasal dlm sibuk2 pun leh blogging jap..hik hik...tp sikit punyer x hengat pesanan2 kerja yg drg tinggalkan sepjg peninggalan drg tu...

Kejohanan Rowing Peringkat Jabatan Perdana Menteri tu pulak akan berlangsung 26 dan 27 Jun 2010...Dahtu, kompom lar Ketua Pengarah aku tu nak dengar berita kemenangan jer kan...training pun x sempat nak suh menang jer..

Next week kursus bos yang aku kene handle..Kursus Keterangan Pakar pada 7 hingga 10 Jun 2010 ...so ni tgh sibuk ngan preparation perjalanan kursus minggu depan...Folder peserta x wat lagi...buku program pun lum print...ade lagi jabatan yg x hantar nama penceramah yang dicalonkan...hmmmm... tu belum lagi call peserta-peserta untuk Human Trafficking Course pada 28 hingga 30 Jun 2010.. aku lark kene wat kursus ni sbb kerani sambilan yg wat kursus ni cuti bersalin xmo naik keje lagi...bulan julai baru naik...ikutkan arini dah 45 hari...klu sambilan gaji ikut hari...x kan nak cuti 60 hari gak kan...maner der gaji kak oi...so bos dia da carik aku suh tolong setelkan kursus dia...seb bek aku pun da ader anak...boleh gak lar memahami keadaan dia tuh...walaupun xdo elaun tanggung kerje pun aku rela...InsyaAllah...Allah ganti elaun tu kat bahagian aku yg lain...hik hik...seyes...aku ikhlas wat keje ni tau...

Panggilan telefon lark x benti2 ringing mintak tolong dijawab...lepas fon tempat aku...pick up fon tempat bos aku lark...penat sik kene tekan #3460 tu tuk pick up call dari fon bos aku tu...saper lar yg cari kontraktor tepon taruk extension panjang2...melecet jari i tau! dulu klu nak pick up tekan double#  jer dapat tarik call dari maner2 fon yg berdering tu..huhu..

Nak upload gambar2 aktiviti terkini aku kamera kesayangan lark tinggal kat umah mentua kek Bukit Rokan Barat, Nogori Somilan tu haaa...ontah biler arrr aku boleh gi ngambik eh...tu ar...tinggal anak kat rokan ok... tertinggal kamera kat rokan menggelabah x dpt snap2 gambar...huhu...x suker kamera penpon aku...pixel kecik...hik hik...

Aduss...orang Jbtn Peguam Negara da call mintak hantar salinan kertas siasatan...aku terpaksa berhenti menaip...see ya...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails