16.7.13

Rasa itu...



Meh sambung...x abis lagi conversation itu...hurmmm...nak wat cane...sorang di sana sorang di sini...itu jelar alat penghubung utk berkolaborasi ehhh berkomunikasi...even pas marah anak pun bagitau gak...geramm haihh perangai anak cam bapak eh...pastu bila dia balik bateri body aku lak out...dia kejut nak bgtau dah balik pun pastu aku sambung pejam balik...huhu...mane x nye balik keje terus buat part time bibik...bibik ker...ok2 kita tukar...jadi surirumah lak...

Boleh bayangkan x...1 orang dewasa mengemas...3 orang belum dewasa menyepah...fuhhh...menyirap jer rasa...mmg byk pun kordial sirap kat dapur tu...pastu bila kemas kan...banyak benda yang kita x jumpa lama dah pastu jumpa balik...haha...acaner tuh kan...di tempat yang luar jangkaan lak tu...ni lar dia cerita jadi mak2 ni...ker aku jer yang rasa cenni...

Ada satu lagi rasa...apa tu ekk...aku rasa kan nak tukar angin lar...makan gaji di tempat baru...nak ke sepang atau nilai tapi dimaklumkan putrajaya yang banyak kosong dan proses lebih cepat tanpa perlu tunggu lama...tunggular ye kalau ada news aku bagitau k...

Sprm parcel e ada kosong...jakim cyberjaya...jabatan peguam negara p4...mana satu pilihan hati...haaa saper yang rasa cam aku sila2 take note!

Kata orang bila kita berhijrah InsyaAllah ada rezeki yang menanti kita di situ...tapi aku berserah jer dengan apa yang ditentukan...kang pilih2 sendiri salah pilih gigit jari la jawabnya...doakan yang terbaik ek...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails