21.3.13

Appreciation...



Emel dari peserta kursus aku...
Dia seorang yang tahu menghargai...
Peguam Persekutuan tu...
Neway thanks...she really makes my day yesterday...haha...ingat senang ke handle kursus 30 orang peserta ngan penceramah bertukar ganti setiap slot...turun naik ke kelas setiap 2 jam...bgtau penyelaras aka bos aku kelas dah habis so dia akan teman penceramah minum...fotostat nota...layan peserta nak borang wifi...nak food vege...air dalam kelas habis...nak kunci bilik asrama...

Buat sijil untuk peserta yang hadir...bagi kat bos suruh sain 30 sijil then hantar kat ketua jabatan sain jugak...masukkan nama diorang dalam sistem untuk buat penilaian kursus online...hantar duit yuran kursus ke kewangan untuk buat resit...kursus ni RM50 seorang...kalau kursus 2 hari semua kene siap cepat...kalau kursus 5 hari banyaklar sikit tempoh masa...

Pegawai aku kata buat kursus ni macam kita jadi event manager...bos aku lak kata buat kursus ni macam kita kenduri...jemput orang datang...order makan sumer bagai...

Nilar salah satu keje hakiki dalam penetapan SKT aku selain keje2 hakiki as PA bos...terima jelar...

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails