3.11.12

Anak ketiga



Ini bukan tentang anak ketiga saya tp ni tentang kisah saya ikut mak saya ke jemputan kahwin anak kawannya...Kira kawan lama mak ngan abah masa keje dulu...

So mak bersembang dgn kawannyer aku lak datang mengepit sebelah mak. Berlakulah perbualan...
Makcik tu: Eh...ni anak ko yang no. 3 tu ek...yang umur 19 tahun tu kan...
Mak aku: Erk...ni aku yang sulung lah...yang kawin aritu...dah 3 dah anak dier...
Aku: Sambil tersipu malu...acik umur kita dah 30 dah cik...
Makcik tu: Laa acik tengok macam baru belas2 je...

Masa tu Areesa aku letak kat depan pelamin sbb dia tido. Then dengar dia nangis aku pun nak amek...Ada lak makcik2 yg cakap ni anak sapa ni dah bangun...anak saya...anak saya sambil dukung Areesa...Tapi drg mcm x caya so aku pun berdialog ngan Areesa...Alaaa anak mama dah bangun ek...Yelar...penat2 nandong 41 minggu teran kuar 3.4 kg orang x caya tu anak kita kan...

FYI code pakaian aku masa tu ialah baju kebaya...Bila kita kurus automatik kita nampak muda...Berkebaya walau dukung anak sendiri pun orang x caya tu anak kita...Lagi untung bila pakai PB...dia servis badan kita...buat peredaran darah lancar dan muka pun berseri...I loike...

Sharing is loving.




xoxo

2 comments:

  1. 1st) bkn umo u 31thn ke?
    2nd) anak no 3 kan si amin. lelaki tu, bkn perempuan.
    3rd) kurus nampak lebih muda itu ye tp hanya utk mereka 50thn ke bwh saja. 70thn kurus tetap tua.

    ** Tapi anggapan orang pd u umo belasan tahun tu i mmg setuju. Sebab tgk body, tgk perangai, mmg mcm bdk2. Ekekekek... dh anak 3 u ols...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Answer for FAQ: (ekekek)
      1: Umo i 30 lagi...30 tahun 11 bulan...aaaaaa... ;p
      2: Yup...makcik tu just ingat my mom anak 3 jer...tak ingat laki pompuan...Colleague amin pun pernah tengok pic raya kitorang satu family and x percaya i ni kakak sulung amin...they tought amin yang abang...aaaaaa lagi...
      3: Alhamdulillah masih lagi awet muda...akak makan ulam tau! aaaaaaaaa....

      Seyesly i raser sebab lahir december...the lastest month of the year...dengan perwatakan berbintangkan horoscope sagittarius juga itular i...

      Delete

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails