2.2.11

Preggy...


Usia kandungan sudah masuk 20 minggu bersamaan 5 bulan. Syoknyer.. dah boleh rase baby kicking2 kat dalam ni...Masih lagi berteka-teki baby boy or girl. Papa guess boy..Mama nak girl...Aku masih gagah lagi pakai baju kurung pahang aku gi ofis...selagi muat lar...haha..plus malas nak kuarkan uniform yang aku dah sealed elok2 dalam almari baju tu...Aku sangat rajin dan bertenaga pada kehamilan ini..cewahh...tapi banyak gak bermain ngan emosi dan pelbagai cabaran yang dihadapi...hal rumahtangga, hal pejabat, tu belum masuk bab2 study lagi...tapi so far study x menyusahkan sangat...its my own decision and aku suka memerah kepala hotak aku ni x kiralar time masak, jemur kain, gosok baju, gosok gigi...

Nanti kalau aku rajin and ader masa aku gi scan ek...And i will let u know...daaaa.... 

With Love...

No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails