11.5.10

Tag Ofis



For the second time aku kene tag...ini angkara mama irfan lar nih...hehehe...setelah menunggu masa senggang yang agak panjang dan baru ku tahu netbuk ku ini boleh cocok SD card...(sengal...buta it tul...hehe..)...maka ku realisasikan tag sahabatku ini...

Aku telah berkhidmat di sini selama 4 tahun lamanyer...lame ker..hehe..lame lar...sbb mmg da 4 tahun aku dalam servis...i loike keje gomen...like daughter like parents..hik hik..


 Ini ialah whiteboard aku...Kosong jer kan...Actually bulan Mei and Jun bulan yg paling sibuk byk kursus seh...dan kesibukanku itu sampai x tertulis kat board aku tuh...



Ini sofa untuk tetamu yg datang bertandang ke bilik aku...


Ni plak pc aku...xde flat screen der...pc menurun...dah baper keturunan dah pakai pc ni...hentam je lar..as long leh taip2 surat n dokumen lain n print...

Tengok...tipon ader 2...korang ader?...hehehe...xlar...satu line tepon satu lg line faks tp leh cocok tepon...so double function ar mesin fax aku tu..cume luper nak amek pic dia...


tgk sebelah monitor tu ade rumah flat 6 tingkat...takde lift lark tu...tp penghuni tu sumer happy dok dlm flat tu as long drg di bawah pengawasan aku...setiap tingkat ader penghuni tersendiri..

tingkat 1 - en. stamp pad ngan pasangannyer, mdm kalkulator.
tingkat 2 - cik uhuk Uhu... 3 bersaudara...uhu kuat, uhu basah tuk kertas n uhu stick.
tingkat 3 - pak single puncher n makcik stapler bersama anak mereka si double punch.
tingkat 4 - cop m dan cop n (Mariani & Noor Afidah)
tingkat 5 - Mr. Cop jabatan n Mrs. Cop tarikh. Yg ni ade bodyguard mr. blade sekali 
Tingkat 6 - paling atas...rumah bujang + sumer...cik pen hitam, biru, merah, cik pensel hb, 2b, pensel hotel, cik pen hitam basah, cik highlighter dan kroni2 lain yang bermata...hehehe....



Yang ni ruang tamu yang baru diericleongkan...sebelum menghala ke bilik aku...cantik x...design by hajarul ain n fadil....Dulu...bilik aku ni partition jer...pastu ntah caner dpt cc yang baik and caring...sebut jer kat mbj akan cuber ditunaikan...aku balik induksi umum jer...partition aku da xde...upgrade jd bilik...thanx cc...dia dah pindah pun... gi bph...



Yang ni pulak workstation kerani dari view tempat aku...Ader 2 program kat situ...Program Pendakwaan n Program Sivil...Sangat meriah kat sini...selalu aku pick up call jer dari sini biler tepon tempat aku berbunyi...


Bilik fail...Aku ditugaskan mengawalselia bilik ni...fuh...challenging wooo..sometimes makes me fail...



tada....



Ni pulak laluan nak ke bilik aku...belah kiri n bilik bos aku..belah kanan...Pengarah Program Pendakwaan L54...bos pompuan...klu terus lak ke pantri...




Ni pulak kabinet besi tempat letak fail2 n sebagainyer...x dapat describe setiap laci...mcm2 ada...




yup! it's me! it's party time!



Ni pulak atas kabinet besi aku...me n hubby...aleeya 8 months...n card birthday from puspanita...credit to cyber otai..En. Raja for the lovely design...



fokus...fokus...dari dekat...cun x...



gadget2 PA...



Ni bende aku yg mesti ade atas meja setiap hari...biler nak cari aper2 benda, no tepon ker...appointment date ker...nama pegawai ker...habis selak buku ni dari page depan pai blakang...all for free...setiap tahun diberi...berkhidmat untuk negara....yeah!!!

                                                                                
the red stillettos...saje...iklan tajaan hajarul ain's collection...sooo reddish...this shoe's owner alwiz make me feel gorgeous n delicious..

                                                   bilik aku dari view luar ruang tamu...



lif...jarang jumpe lif yang jarang ni..hehehe..



ini pandangan landskap dari ofis aku kat tingkat 2...

No more snap2 at the office...i want to go home n complete my tag...

Haha...All done! 


No comments:

Post a Comment

KIRA SAIZ PREMIUM BEAUTIFUL ANDA

Related Posts with Thumbnails